Volgers

donderdag 1 maart 2018

eenlaags of meerdere lagen

Hoi,
De nieuwe uitdaging bij As You Like It is: wat is je favoriet een eenlaags kaart of meerder lagen op je kaart en waarom. Eenlaags kaarten vind ik prachtig, alleen heb ik daar altijd een hele kluif aan. Maar achteraf ben ik toch wel blij met het resultaat. 
Voor deze uitdaging ben ik gegaan voor een kaart met meerdere lagen, want ik vind het leuk om kleuren/papiertjes/stempels en versieringen bij elkaar te zoeken. Daar kan ik ook een hele tijd mee bezig zijn. 

Onze sponsor voor deze challenge is:


We zien graag jullie kaarten/projecten tegemoet. Niet vergeten te vertellen waarom het je favoriet is.

Groetjes,
Wilma

2 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma