Volgers

woensdag 7 juni 2017

Nieuwe maand uitdaging ABC Christmas Challenge

Goedemorgen,
Vandaag weer een nieuwe maand uitdaging bij ABC Christmas Challenge. Het zijn de letters L (love/liefde) en M (more than one/meer dan één). 
Dit zijn mijn kaarten:

Love/Liefde: spreekt voor zich




More than one/meer dan één: Ik heb 10 dezelfde kaarten gemaakt. Maar het kan natuurlijk ook anders, b.v. meerdere afbeeldingen, woorden, DP enz.


Op ons blog kan je meer inspiratie vinden van mijn teammaatjes.

Onze sponsor deze maand is:
Onze 'eigen' Dorte:

en


one lucky winner will receive a £10 gift voucher

Veel plezier met deze uitdaging(en).

Fijne dag.
Wilma

6 opmerkingen:

  1. Geweldige kaartjes heb je gemaakt! Die met het egeltje...tè lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...you have been busy!! These are fabulous xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten weer Wilma!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. An adorbale card, I love the Penny Black hedgie :)
    Kelly.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous cards Wilma :-) I love the first one, the little hedgie is adorable and the papers and colours are fabulous, love the tag design and layout too.
    and to make another 10! WOW!! you have been busy! I need to do this too, with the challenges now being monthly I am going to have to make some extras!! :-)

    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great cards Wilma, love the cute hedgehog card with all the layer

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma