Volgers

donderdag 5 november 2015

Lezen

Hallo,
Ik ben een beetje laat met mijn blogpost voor As You Like It. Want vanmorgen is de nieuwe uitdaging begonnen. We willen graag van je weten wat je favoriete hobby is en waarom.
Ik heb eigenlijk 2 favoriete hobby's in 1 kaart gecombineerd: Kaarten maken én lezen. Heerlijk om 's middags wat de lezen met een grote kop thee erbij. Ook 's avonds voor het slapen gaan lees ik ook altijd nog een paar bladzijde. Harry Potter boeken zijn mijn favoriete boeken en ik lees ook heel graag detectives en actieboeken.
Voor mijn kaart heb ik gekozen voor "a good book" van Sugar Nellie en heb ik gekleurd met Copics. Het papier en vlinders zijn van Stampin'Up.

Hey,
I'm a little late with my blogpost for As You Like It. This morning the new challenge has begun. We would like to know what your favorite hobby is and why.
I actually have two favorite hobbies combined in one card: Card making and reading. I love to read in the afternoon with a big cup of tea. Also in the evening before going to sleep I always read a few pages. Harry Potter books are my favorite books and I very much like to read detectives and action books.
For my card I chose for  Sugar Nellie's "a good book" which I colored with Copic. The paper and butterflies are Stampin'Up.


Our sponsor is:



Liefs/Luv,
Wilma


7 opmerkingen:

  1. A lovely relaxing card, Love the soft colour tones. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A perfect stamp for you then Wilma!! Love the pretty paper too xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Wilma en leuk gecombineerd je 2 hobby's....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Wilma. Love your mix of pattern and color.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart weer Wilma, en prachtig gekleurd!
    Fijn weekend en groetjes,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card hunny so pretty! hugs me x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pretty papers and perfect image. Love your card, Wilma. Carol xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma