Volgers

zondag 11 oktober 2015

Washi tape

Goedemorgen,
De volgende uitdaging bij CAS on Sunday gaat vandaag van start. Maar eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke/prachtige/mooie kaarten die jullie gemaakt hebben voor onze vorige uitdaging: Polka Dots. De opdracht voor de nieuwe uitdaging is: met een CAS kaart met Washi Tape.
Dit is mijn kaart geworden:


Mijn teammaatjes hebben weer prachtige kaarten gemaakt die op ons blog kan vinden. Doen jullie ook weer gezellig mee?
Fijne zondag!

Liefs,
Wilma

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Wilma ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this Wilma, a great design and the hot pink is fabulous xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely CAS design and great use of the gorgeous washi tapes. I have a few reels of washi tape in my stash which I haven't used yet, I don't seem to know what to do with them so thanks for the inspiration.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je CAS kaartje Wilma...zo leuk gedaan met die washitape...je brengt me op een idee

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die kaarten voor de nieuwe challenge bij anderen altijd erg mooi. Heb ook volop washi tape, maar kan er zonder te kopieren, niet mee overweg. En heb liever mijn eigen inbreng erbij. Ik kopieer dan echt helemaal. En dat wil ik niet echt. Dan dus maar niet. Jammer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma