Volgers

donderdag 19 juni 2014

Favoriete stans

Hallo en goedemorgen,
Vandaag start de nieuwe uitdaging bij As You Like It. Het is uitdaging #30 en willen graag kaarten/projecten zien met je favoriete stans en weten waarom het je favoriet is.
Sinds ik terug ben van vakantie loop ik een beetje achter met mijn DT werk en kwam er eergisteren achter dat ik nog geen kaart had gemaakt voor uitdaging #30. Gelukkig vond ik nog een label met één van mijn favoriete stans. Het is een stans van Memory Box en vind hem erg mooi. Ik hou van vlinders, want voor mij betekenen ze lente/zomer. Ik vind ze prachtig qua kleur en tekening.
Op het label heb ik buiten de stans van alles gebruikt: stempels, vellum, inkt, glitters, stencils enz. Het papier wat ik heb gebruikt is ook één van mijn favorieten: Basic Grey: Ambrosia. Ik hou van de kleuren van deze lijn.
Voor meer inspiratie kan je ons blog bezoeken want daar staan weer prachtige voorbeelden van mijn getalenteerde teammaatjes op. En we zouden het leuk vinden als je een berichtje achter.
We wensen je heel veel plezier met deze uitdaging.

Hello and good morning,
Today, the new challenge of As You Like It starts. The challenge is #30 and we would like to see cards / projects with your favorite die and we also want to know why it is your favorite.
Since I'm back from vacation, I'm a little behind with my DT work and discovered the day before yesterday that I hadn't  made a card for challenge #30. Luckily I found a label which I haven't shown with one of my favorite dies. It's a die from Memory Box and I find it very beautiful. I love butterflies, because to me they mean spring/summer. I think they're beautiful in color and pattern.
On the label, I have used a lot of products: stamps, vellum, ink, glitter, stencils, etc and ofcourse a die. The paper I used is also one of my favorites: Basic Grey: Ambrosia. I love the colors of this line.
For more inspiration, you can visit our blog you can find there beautiful examples from my talented teamies. And we would appreciate it if you leave a message.
We wish you a lot of fun with this challenge.

The sponsor of this challenge is
Care2Stamp and a fabulous prize of $15
to spend in her shop


Liefs/Luv, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Love your fabulous tag Wilma, such great texture and your die cut butterfly is gorgeous xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave label Wilma en een mooie nieuwe foto.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig label Wilma! Zo te zien heb je je heerlijk uitgeleefd met allerlei materiaal. Ook je nieuwe portretfoto ziet er goed uit.
    Liefs, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend wat heb je dit mooi gemaakt, mooie details, mooi papier en je blijft ernaar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous I LOVE it LOVE the colour and love your Die choice too! hugs me x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your tag, so colourful. Love your pretty design and the butterfly. Love butterfly dies too, was a tough decision when making mine. Carolxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma