Volgers

donderdag 17 januari 2013

Leuk nieuws/Great news

Hallo,
Ik heb leuk nieuws, er is een nieuw blog voor CAS (stempel) kaarten opgericht.
Het heet CAS on Sunday en zoals de naam zegt een blog voor eenvoudige/simpele kaarten.

Wat is CAS?
veel lege ruimtes van wit of een andere kleur 
weinig of geen frutsels/versieringen 
een hoofd afbeelding
elke stijl mag zolang het maar CAS is.

En wat nog leuker is Janneke heeft mij gevraagd om het DT te versterken .. enne .. ik heb ja gezegd. Jippie, ik kan haast niet wachten om te beginnen. Vanaf zondag 3 februari 2013 hebben we een nieuwe uitdaging, maar dan moeten we wel een team hebben. En daarom zijn we op zoek naar teammaatjes. DUS ....   als je interesse hebt kan je je zelf opgeven op het blog CAS on Sunday en wie weet wordt jij ons teammaatje wel. 
Op het blog kan je ook de regels vinden. Ik hoop jullie daar te zien en succes!

Hi,
I have some wonderful news, there is a new blog for CAS cards. It's called CAS on Sunday and as the name says a blog for clean and simple cards.
What is CAS:
CAS means Clean and Simple. 
A lot of white spaces or any other color you want. 
A few or no embellishments. 
One main image. 
You can use any style you want as long as it CAS.


And even better Janneke asked me to join her DT  .. and  .. I said YES.
Yay, I can't wait to get started.
From Sunday February 3 we would like to start, but first we need a team. So we are looking for DT members and that will take some time. If you are interested you can add your name to our blog and who knows you will be chosen for our DT. 
You can find the rules on the blog. Hope to see you there and succes!


7 opmerkingen:

  1. Nogmaals heel veel plezier!!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great news, Wilma, congrats.
    hugs Dorte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd Wilma met je DT schap.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat super Wilma!!
    Heel veel plezier!
    En ik ga weer genieten van je superleuk CASkaartjes!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd en veel plezier kijk al uit naar de kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor Wilma, heel veel plezier met CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zo blij dat je ja hebt gezegd Wilma ;o)
    Ik kan niet wachten om te zien wat je hebt gemaakt voor de eerste challenge ...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma