Volgers

dinsdag 15 januari 2013

CAS kaartjes

Hoi,
Afgelopen weekend nog wat CAS kaarten gemaakt voor diverse uitdagingen. Maar ik ben van 2 kaarten vergeten voor welke club ik ze gemaakt heb. Stom hoor, ik had het moeten opschrijven.
Misschien kom ik er straks nog op en dan voeg ik ze alsnog toe aan deze post.

Last weekend I made some CAS cards for different challenges. But 2 of them I forget for which challenge they were meant to be. Stupid, I should ve write it down.
Maybe I remember while writing this post.

Deze heb ik gemaakt van de sketch van Dutch Card Lovers:
Papier: A walk in the park, Echo Park

Jaaaaa, ik ben er achter voor welke club ik deze kaart gemaakt heb:
CAS(E) this sketch! Maar voor die uitdaging was ik helaas te laat :-(


En dan nog deze kerstkaart 10x10cm:
Dit was het weer voor nu.



8 opmerkingen:

  1. Ja soms kun je het je helemaal niet meer herinneren... hihi.
    Deze kaartjes zijn supers!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige CAS-kaartjes!
    Tot zondag!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaartjes heb je gemaakt. De eerste 2 zijn echt mijn favoriet, geweldig zijn ze.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige CAS-kaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige cas-kaartjes.
    Ik ben er fan van.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn alle drie heel mooi. Mijn favo is die cas-kaart met de vlinders. Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een gave kaartjes en inderdaad mijn favoriet is ook die kaart met de vlinders prachtig gewoon.leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, mooie uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma