Volgers

zaterdag 29 december 2012

Mijn favoriete kerstkaarten

Goedemiddag,
Op het blog van Debby zag ik deze prachtige candy staan. Dus heb ik mijn favoriete kerstkaarten uitgezocht.



Hier komen ze:

Met deze kaart ben ik uitgekozen als DT-er bij ABC Christmas Challenge.
Het is tevens mijn eigen sketch als DT-er voor Christmas Challenges {with sketches}.
Erg mooi papier en de digi is zoooo leuk!
Blogpost hier

 Deze kaart is gemaakt voor CCWS
Blogpost hier

Deze kaart is ook gemaakt voor CCWS.
Ik vind de kleuren van het papier erg mooi. Ik hou wel van die felle kleurtjes.
Blogpost hier

Dit afdrukje vind ik superleuk en het papier is ook erg mooi qua kleur.

 Weer zo'n leuk digi.
Blogpost hier


3 opmerkingen:

  1. I love your collection but the first one is my TOTAL favourite and love lush on my sideboard too! thank you for sending me one of your favourites xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kerstkaarten uitgekozen en gemaakt !!! Die Eland met de kerstlampjes viel me hetmeest op hihihi, die is grappig!

    Groetjes Antoinette
    http?/antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh what a wonderful selection of Christmas Cards, no way can I choose a favourite cos each one is so gorgeous.
    Thank you for joining My Favourite Christmas Cards.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma