Volgers

zondag 1 juli 2012

Mannenkaart met Mojo sketch #247

Hallo,
Ik ben sinds een week terug van vakantie en nu eindelijk klaar met achterstallige klussen. Vandaag tijd gehad om te knutselen. Het is een mannenkaart geworden.
(Liselot, niet aan Piet laten zien, hoor!)
Ik heb m gemaakt n.a.v. de sketch van Mojo Monday #247.


Papier: Bo Bunny Timepiece
Stempels:Daisy Bucket (Hip Hip Hooray), Kaiser Craft (Happy Birthday)
Sew Easy Fancy floss
Metal brads

Deze kaart doet ook mee aan:
Sweet Stamping: Scallops
Speedy Fox and Friends: Use metal
One Stop Craft Challenge: Coffee and Cream



6 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Gelukkig, je hebt de inspiratie weer gevonden! Ik zal mijn best doen Piet niet mee te laten kijken ;)
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great birthday card. Love the layout too! Thanks for playing along with us this week at Speedy Fox and Friends blog challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card, love the background paper! Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great lay out and papers. Thanks for joining Speedy Fox and Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous, fabulous fit for our challenge :-) Thank you for joining us at One Stop Craft Challenge this week, hope to see you again soon :-) Elaine DT -xxx- p.s I have a new challenge on my blog I would love if you would pop by and play along :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card, love the papers and fab layout. Thanks for joining in at Sweet Stampin' :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma